فروش دستگاه تست رنگ

فروش ضخامت سنج

فروش ضخامت سنج


 

فروش تستر رنگ

فروش تستر رنگ

فروش دستگاه تست رنگ به چه منظور است؟ هنگامی که تصمیم به خرید ماشین می‌گیرید، ابتدا باید اطمینان حاصل نمایید که ماشینی که مد نظر دارید دارای زنگ‌زدگی یا صدمه ناشی از تصادف نباشد. این را می‌توان با استفاده از دستگاه تست رنگ یا ضخامت سنج، به سادگی تشخیص داد؛ زیرا فردی که باید صدمه ناشی از تصادف یا زنگ‌زدگی را تعمیر کند، مجبور به استفاده از یک لایه ضخیم رنگ یا پر کردن منافذ بدنه می‌باشد. سنسورهای الکترومغناطیسی موجود در این دستگاه‌ها، می‌توانند به سرعت تشخیص دهند که آیا بدنه دارای ضخامتی بیش از حالت عادی است یا خیر. فروش دستگاه تست رنگ برای بسیاری از صنایع بخصوص صنعت خودرو دارای مزیت‌های فراوانی است.

بررسی و فروش دستگاه تست رنگ

برای اندازه گیری ضخامت بدنه ماشین و بررسی رنگ‌خوردگی آن، از دستگاه تست رنگ (که به آن ضخامت سنج نیز گفته می‌شود) مورد استفاده قرار می‌گیرد. ضخامت بدنه ماشین به دلیل تأثیر آن بر فرآیند پوشش، کیفیت و هزینه، احتمالاً مهم‌ترین اندازه‌گیری در صنعت پوشش است. اندازه گیری ضخامت بدنه ماشین را می‌توان برای ارزیابی عمر مورد انتظار پوشش، ظاهر و عملکرد محصول و اطمینان از انطباق با مجموعه‌ای از استانداردهای بین‌المللی استفاده کرد.

چگونه ضخامت بدنه ماشین را اندازه گیری کنیم؟

ضخامت بدنه ماشین را می‌توان با استفاده از دو روش اندازه‌گیری کرد: اندازه‌گیری ضخامت مخرب، که در آن پوشش با استفاده از کاتر بر روی بستر بریده می‌شود. و اندازه گیری ضخامت غیر مخرب، با استفاده از تکنیک‌هایی که به پوشش یا زیرلایه آسیب نمی رساند مانند روش‌های اندازه گیری ضخامت جریان گردابی، مغناطیسی و … .

اندازه گیری ضخامت پوشش بصورت، این روش غیر مخرب را می‌توان بر روی سطوح فولادی مغناطیسی یا سطوح فلزی غیر مغناطیسی مانند فولاد ضد زنگ یا آلومینیوم انجام داد. ضخامت سنج‌های دیجیتالی برای اندازه گیری ضخامت پوشش روی لایه‌های فلزی ایده‌آل هستند. القای الکترومغناطیسی برای پوشش‌های غیر مغناطیسی روی زیرلایه‌های آهنی مانند فولاد کاربرد دارد، در حالی که جریان گردابی برای پوشش‌های غیر رسانا روی زیرلایه‌های فلزات غیرآهنی استفاده می‌شود.

 

فروش ضخامت سنج

فروش ضخامت سنج

هنگام خرید و فروش دستگاه تست رنگ باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

در حالی که دستگاه تست رنگ ممکن است بسیار ساده به نظر برسد، نکات زیادی وجود دارد که باید هنگام خرید و فروش دستگاه تست رنگ مد نظر قرار دهید. این نکات عبارتند از:

محدوده اندازه‌گیری و دقت: محدوده اندازه گیری حداقل و حداکثر ضخامتی است که یک دستگاه تست رنگ می‌تواند اندازه گیری کند. محدوده اندازه گیری بیشتر معمولا بهتر است، اما همچنین باید دقیق باشد. محدوده اندازه‌گیری بزرگی که دقیق نباشد فایده‌ای ندارد.

سرعت: یک ضخامت سنج سریع می‌تواند سرعت کارشناسی خودرو را افزایش دهد.

نوع مواد: موادی که می‌توان روی آن‌ها از دستگاه استفاده کرد، معمولاً فولاد و آلومینیوم. دستگاهی که هر دو را انجام دهد به شما امکان می‌دهد وسایل نقلیه بیشتری را بررسی کنید.

باتری و قدرت: برخی از ضخامت سنج‌ها از باتری‌های قابل شارژ استفاده می‌کنند (برخی حتی به باتری نیازی ندارند). ما دستگاه‌های قابل شارژی را ترجیح می‌دهیم که با کابل USB شارژ شوند.

صفحه نمایش: این تا حد زیادی به دستگاهی که خریداری می‌کنید بستگی دارد، برخی حتی نمایشگر ندارند. ما نمایشگرهای مرتب و خوانا را ترجیح می‌دهیم که اطلاعات مورد نیاز را در زمان مناسب به شما ارائه می‌دهند. علاوه بر این، خواندن نمایشگرهای LCD در تاریکی بسیار راحت‌‌تر خواهد بود.

سخن پایانی

برای اکثر افراد، یک بازرسی بصری از رنگ خودرو هنگام خرید آن کافی خواهد بود، اما اگر می‌خواهید بهترین و دقیق‌ترین اطلاعات ممکن را در مورد کیفیت رنگ هنگام خرید خودرو داشته باشید (یا می‌خواهید کار انجام‌شده روی خودرویی را که از قبل دارید ارزیابی کنید)، ارزش سرمایه‌گذاری روی خرید و فروش دستگاه تست رنگ را دارد. موسسه کارشناسان خودرو بعنوان نماینده شرکت گواو در ایران، دستگاه های ضخامت سنج گواو را عرضه می نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهسوالات تماسارتباط با ما