نمایندگی ضخامت سنج گواو

نمایندگی گواو در ایران

نمایندگی گواو در ایران


نمایندگی گواو در ایران

نمایندگی گواو در ایران

نمایندگی ضخامت سنج گواو

ضخامت سنج یک وسیله بسیار کاربردی است که با کمک آن می‌توان اطلاعات جامعی را از وسیله ای، بدون اینکه به آن آسیبی وارد شود، به دست آورد. این دستگاه بیشتر در صنعت کارشناسی خودرو کاربرد داشته و برای سطوح آهنی، پلاستیکی و فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. گاهی اوقات برای تعیین ضخامت یک جسم، تنها به سطح آن دسترسی داریم. در چنین مواردی ضخامت سنج می‌تواند بدون آسیب رساندن به جسم، ضخامت آن را تعیین نماید. در این مقاله به بررسی دستگاه ضخامت سنج و معرفی نمایندگی ضخامت سنج گواو خواهیم پرداخت.

انواع دستگاه ضخامت سنج

ضخامت سنج انواع مختلفی دارد؛ از جمله ضخامت سنج رنگ گردابی و ضخامت سنج رنگ التراسونیک. این دستگاه‌ها برای اندازه‌گیری رنگ، پوشش، لعاب، تفلون و … به کار می‌روند. دستگاه‌های ضخامت سنج از قسمت‌های مختلفی از جمله سنسور گیرنده، صفحه کلید، صفحه نمایش، برد مرکزی و سنسور فرستنده تشکیل می‌شوند.

شما می‌توانید انواع ضخامت سنج را از نمایندگی ضخامت سنج گواو معتبر خریداری نمایید.

نمایندگی دستگاه ضخامت سنج گواو

فروش گوا mk50

mk50 2

یکی از مشکلاتی که کارشناسان خودرو با آن روبرو هستند، سرعت پایین دستگاه‌های کارشناسی است که باعث می‌شود کارشناس برای جبران کمبود وقت، مجبور شود تست‌های کمتری را بر روی هر قطعه انجام دهد. همین موضوع موجب بالا رفتن ضریب خطای کارشناسی شده و خسارات مالی برای کارشناسان خودرو رقم می‌زند.

موسسه کارشناسان خودرو بعنوان نماینده رسمی شرکت گواو در ایران و خاورمیانه، اقدام به عرضه دستگاه های گواو با سرعت و دقت بسیار بالا جهت رفع این مشکل نموده است، کلیه ی دستگاه های این شرکت دارای یکسال گارانتی شرکتی، حتی در قسمت پراب یا سنسور می باشند.

دستگاه ضخامت سنج گواو با سرعت و دقت بالا، این امکان را برای کارشناسان فراهم می‌کند که در مدت زمانی بسیار کم، کلیه قطعات خودرو را به طور کامل بازرسی نمایند. این دستگاه که سریع‌ترین دستگاه ضخامت سنج موجود در کشور است، امکان تست روی قطعات Fe/nFe (آهن و آلومینیوم) را با دقت یک دهم میکرون فراهم می‌سازد. از مزیت‌های دیگر آن می‌توان به امکان ارسال و مشاهده داده‌ها و اندازه‌گیری‌های انجام شده توسط دستگاه روی گوشی‌های تلفن با سیستم عامل اندروید با نرم‌افزاری به زبان فارسی، اشاره کرد. نرم افزار فارسی این دستگاه توسط موسسه کارشناسان خودرو بعنوان نمایندگی ضخامت سنج گواو توسعه داده شده است.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه که از طریق نمایندگی ضخامت سنج گواو قابل خریداری است، می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • صفحه نور در شب
  • مقاومت در برابر دما
  • دارای رنج ۰ تا ۲۰۰۰ میکرون
  • دارای پرآپ آلمانی
  • دارای دفترچه راهنما

علاوه بر همه این‌ها، این دستگاه پس از یک دقیقه کار نکردن به صورت خودکار خاموش می‌شود که این امر طول عمر باتری آن را افزایش می‌دهد. یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه ضخامت سنج گواو، داشتن بلوتوث است. جهت متصل شدن به دستگاه از طریق بلوتوث، می‌توانید برنامه ضخامت سنج را از گوگل پلی، اپ استور، بازار و … تهیه نمایید. یکی از مزیت‌های این اپلیکیشن فارسی بودن آن می‌باشد که استفاده از آن را آسان می‌کند.

دستگاه ضخامت سنج گواو چگونه کار می‌کند؟‌

در دستگاه ضخامت سنج گواو، فرستنده پالس مغناطیسی را ارسال کرده، پالس از میان پوشش و رنگ عبور می‌کند و به پایه رنگ می‌رسد. سپس، با محاسبان پردازشگر ضخامت جسم به دست می‌آید.

یکی از اساسی‌ترین کاربردهای خرید این دستگاه از نمایندگی ضخامت سنج گواو، استفاده از آن در کارشناسی خودرو است زیرا باعث می‌شود در هنگام کارشناسی، خودرو کمترین آسیب را ببیند. گاهی اوقات لازم است برای تعیین رنگ خوردگی خودرو، از این دستگاه استفاده کرده تا بدون آسیب زدن به بدنه خودرو، ضخامت آن تعیین شود و بتوان ثابت کرد که خودرو رنگ خوردگی دارد یا خیر.

دستگاه ضخامت سنج به دلیل آسانی و سادگی کار و همچنین عدم آسیب رساندن به خودروی مورد نظر، نقش مهمی را در کارشناسی خودرو ایفا می‌کند.

 

فروش tg100

tg100 2

گارانتی دستگاه های گواو در نمایندگی دستگاه ضخامت سنج گوا شامل چه مواردی است؟

در صورتیکه دستگاه ضربه نخورد و پراب آن بر اثر استفاده در شرایط مرطوب نسوزد، دارای گارانتی بی قید و شرط توسط موسسه کارشناسان خودرو بعنوان نمایندگی ضخامت سنج گواو در ایران می باشد.

سخن پایانی

در این مقاله کاربردها، انواع و مزیت‌های دستگاه ضخامت سنج را بررسی کرده و به معرفی نمایندگی ضخامت سنج گواو پرداختیم. شما می‌توانید با شناخت کامل از نحوه کار این وسیله، آن را از نمایندگی‌های معتبر خریداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهسوالات تماسارتباط با ما